majjaeriksson

Första advent

Kategori: Maja

Jupp, idag ska man tända det första ljuset i staken. Det är väl mysigt, tycker ni inte!?

Tänkte bjuda på min önskelista, som jag gav till mamma häromdagen, som en liten julstämningshöjare.

MAJAS ÖNSKELISTA JULEN -09
Parfym (en som luktar gott)
Tröja (en varm en)
Bok (en bra sådan)
Skrivblock (ett litet, fint muntrar alltid upp)
Hörlurar till mp3:n (nej, mamma, inte stora som jag-lyssnar-på-radion-i-traktorn-lurar!)

Fin liten lista va!? Njaa, jag vet inte det, jag känner att jag inte önskar mig så mycket i år. Men jag längtar till julafton och dagen innan! Hoppas att det är snö då!

Idag ska jag plugga (surprise! nej men jag måste verkligen, annars kommer läxhögen växa!) Och sen ska Moa och jag till körskolis en sväng och göra test på teorilektion nr.1 och 2.

Moa är bäst!

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hahaha!! Inga traktorlurar alltså! :D Du är bara för gó<3 Ses imörn! KRAM

    2009-11-29 | 18:26:42

Kommentera inlägget här: