majjaeriksson

It's all I need

Kategori: Maja

Kom hem från Moa för ett tag sen. Sov över där inatt och fick skjuts hem nu när hon skulle funktionära på en tävling. Det blev lite tidigt men det är faktiskt härligt. Nu när man sitter här och har hela dagen framför sig. Tänk så mycket mer man hinner med när man är uppe och skuttar före åtta. ;)

Kollade just på hemsidan för huset där vi ska bo i Spanien, herregud säger jag. Vilket hus, vilken pool, vilken utsikt. Jag vet inte hur jag ska tacka Wiks och Brodéns för att jag får hänga på. TACK!!!! :D

Moa och jag har bestämt oss för att ta tag i det här med körkortet nu. (Jag vet, vi gör allt tillsammans ;) ) På tisdag ska vi gå till körskolan och det med basta! Punkt.

Nu ska jag njuta vidare av denna härliga morgon. Ciao.

Maja.

Kommentarer

  • kompisMOA säger:

    Jaa, men visst är det gött att gå upp i ottan ibland!:D

    Visst är huset fint! Jag längtar masser till Spanien nu!!!:D

    2009-05-09 | 20:09:55
  • Maja säger:

    :D:D:D:D<3

    2009-05-09 | 21:38:42
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Faster Anna säger:

    Låter härligt med Spanien,ta massa kort så man kan få se.Mycket bra ang körskolan!!!km

    2009-05-10 | 09:29:32
  • Maja säger:

    Jag ska ta massa kort och jag ska ta tag i körskola ordentligt!! ;)

    2009-05-10 | 11:09:14
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • faster Anna säger:

    Bra Maja! tuta o kör!

    2009-05-11 | 15:56:12
  • Maud Johnsson säger:

    Det är bra att du tar tag i körkortet! Det är bra att ha. Sedan kan du låna bilen av oss.



    Mormor

    2009-05-11 | 23:35:59

Kommentera inlägget här: