majjaeriksson

Fredag, eller?

Kategori: Maja

Fredag eller lördag? Anledningen till att jag känner en sådan liten förvirring är att jag är hemma idag, jag är ledig! Jag ska förklara, jo några lektioner gick bort så där som de gör ibland, och sen... ja så fjäska man ju lite, så man behövde inte komma till lite andra lektioner. ;) Visserligen har jag ju lite att plugga med, men det är skönt att slippa gå upp och cykla iväg till plugget på morgonkvisten!

Nu ligger jag här, på mage i min säng och lyssnar på musik. (Har ni inte programmet Spotify, så skaffa det nu, det äger!) Snart ska jag väl ta mig lite frukost och traska bort till kaninen och katten i stallet. Sen -->  Plugga--> Äta lunch --> Cykla till stan.

Ha en bra dag allihopa! :)

Maja.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Spotify <3 hehe

    2009-05-29 | 16:42:44

Kommentera inlägget här: