majjaeriksson

Exactly

Kategori: Maja

Hejsan.

Moa och jag var på körskolan igår, tro't eller ej. Fast jag vet inte alltså... vi kände oss inte... det kändes inte riktigt bra, svårt att sätta fingret på det, men det lät så luddigt och stressigt och mycket. Jag känner att jag vill åka iväg någonstans och göra en intensivkurs i en annan stad. Liksom åka dit varje dag i två veckor, eller bo på ett vandrarhem, och liksom verkligen få allt överstökat under de veckorna. Pappa och jag kollade lite på internet angående det igår, och han skulle fråga en jobbarkompis idag också, vars brors son har varit iväg på en sån där kurs nånstans, så förhoppningsvis kan vi hitta något bra. Igår fick jag nästan panik över det här med körkortet, jag gick in i en depression, jag vill ju verkligen ta tag i det här fullt ut nu och lyckas inom en snar framtid, men samtidigt vill jag inte stessa för då känns det som om jag kommer misslyckas! Ni får hålla tummarna för mig!

Idag är det plugga italienska som gäller, på tisdag är det slutprov och jag har bestämt mig för att satsa högt, högt!

Imorron ska jag fika med Anneli och Maria efter skolan, trevligt. :)

Och just det, idag fick jag reda på vem som ska vara min handledare till projektarbetet. Det kändes bra, jag tror personen i fråga blir en bra handledare. Dock vet jag fortfarande inte vad mitt projektarbete ska handla om, vilket känns rätt... segt, men jag ska försöka spåna idéer och förhoppningsvis knäcka en idé snart! :) 

Ha det bra så hörs vi!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    håller tummarna!

    2009-05-27 | 21:06:42
  • Anonym säger:

    Hallå där.



    Det kommer att gå bra, det där med körkort. Det är jag säker på!



    Mormor

    2009-05-27 | 21:59:44
  • MOA säger:

    Jaa, alltså vi drar nån stans, får det gjort bara!!

    Panik inför projektarbetet våran klass är såå himla efter!!

    Lycka till med Italienskan!!! Kram

    2009-06-02 | 18:55:44

Kommentera inlägget här: