majjaeriksson

Brum

Kategori: Maja

Jag vill bara upplysa alla läsare om att jag har kört bil. I söndags. Jag är mycket stolt. Stoltast är jag över att pappa sa att det gick för fort ibland. ;) "Sakta in nu, du ska svänga snart, sakta in, sakta in, SAKTA IN!" Haha, det var kul. xD Jag körde inte i mer än i max 40, men det var ju första gången! Det var faktiskt lättare att köra bil än vad jag trodde det skulle va, så det känns bra. :) Dock ska inte Moa och jag till trafikskolan idag, vi kom på att vi inte visste vad vi skulle göra där. ;) Det finns flera olika paket med erbjudanden och det är så dyrt så det kan jag inte betala själv. Men nu har jag kommit igång med det här iallafall, känns bra! :D

Idag hade vi nationella matte b, det gick sådär, relativt bra. Även på tyskan hade jag nationella, muntligt. Det gick bra, jag är nöjd. :)

Maja.

Kommentarer

  • Maud Johnsson säger:

    Bra Maja!!



    Du blir nog en bra bilförare!



    mormor

    2009-05-12 | 22:52:40
  • Faster Anna säger:

    Uppför en backe och genom en sväng nerför en backe och ut på en äng Hej o hå o Maja hon kör!!



    Kram

    2009-05-13 | 16:49:12

Kommentera inlägget här: