majjaeriksson

We´ll never ever forget

Kategori: Maja

Hejsan
Vet ni vad som hade trillat ner i min inkorg när jag loggade in på msn idag? Ett mejl från en person som säger att hon läser min blogg. Vet ni vem det var? Jo, min mormor i egen hög person. Haha, jag tyckte det var lite roligt! :) Så ett extra hej till dig mormor om du läser detta. :)

Igår blev det en promenad på 1 h och 50 min tillsammans med mamma, Moa och Karin. Det blev en trevlig promenad måste jag säga. På något sätt så tänkte jag inte på något vettigt under hela den där promenaden, jag och Moa flummar alltid så mycket och då finns det inte rum för vanliga, tråkiga tankar som liksom hör vardagen till. hihi. Bjuder på en fin bild från promenixen. :)

Denna eftermiddag/kväll ska jag ägna åt skolböckerna då det är psykologiprov på torsdag!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: