majjaeriksson

Me and no one else

Kategori: Maja

Det var jobbigt att cykla hem. Inte för att jag inte ville lämna skolan, utan typ tvärtom. Jag var så himla trött på sista lektionen. Kände mig nästan sjuk. Jag misstänker nästan att det var lite feberkänsla, men jag kan inte säga säkert för jag vet inte hur det känns. Att ha feber alltså. Jag är aldrig sjuk. Ibland funderar jag på om all min sjukdom kommer att drabba mig på en och samma gång och att jag då dör av det för att jag har så mycket att ta igen. Det vore hemskt.

Imorron ska vi ha något som kallas för Lokalt nationellt prov, hur nu det går ihop. Iallafall, det är en övning inför det svenska nationella provet, uppsatsdelen. Vi ska skriva i tre timmar. Mellan åtta och elva. När det är på riktigt sen i höst är det fem timmar, det låter rätt jobbigt, fast jag gillar ju att skriva så det ska nog gå bra.

Snart är det påsklov! Det är mer än välkommet just nu.

Maja.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Oj shit det hade jag glömt, vilken tur att jag läser din blogg, haha - aah!

    2009-03-31 | 17:28:39
  • Maja säger:

    Haha, ja jäklar vilken tur. Lycka till imorron! ;)

    2009-03-31 | 18:00:48
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    tck detsamma underbara lilla flicka <3

    2009-03-31 | 19:52:16

Kommentera inlägget här: