majjaeriksson

Just walk away and don´t look back

Kategori: Maja


Hej igen. Nu kände jag att det var dax för ett nytt inlägg här. Skolan idag var väl helt okej. Började med ett stort idrottsprov, hoppas det gick bra. Skrev så att pennan glödde iallafall, hoppas bara att någon kan tyda min skrift... Efter skolan hämtade mamma upp mig och så åkte vi till Östenssons och handlade lite. Där träffade vi Moa och Karin och plötsligt var det bestämt att vi ska ta en liten mamma-dotter mamma-dotter fika hos dem på måndag, trevligt. När mamma och jag åkte hem nyss så fick vi bevis på att det är vår i luften, och på marken också. ;) Vi såg nämligen blåsippor! :D Senare ska jag rida en sväng, det blir nog bra. :)

 Maja.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Älskar att våren kommer nu! Vi får ha picknick i stadsparken snart, puss<3

    2009-03-19 | 18:36:45

Kommentera inlägget här: