majjaeriksson

I've never been perfect but neither have you

Kategori: Maja

Äntligen helg! Denna vecka har varit jobbig, tror jag, fast jag minns typ inte måndagen, det är skumt det där. Och nu upptäckte jag hur förvirrande det där lätt, som om jag slagit i huvudet nån gång efter måndagen, men det har jag inte, vad jag vet... Detta börjar ju bli läskigt på riktigt, så nu byter jag samtalsämne (om det heter så när man skriver? skrivämne? :P)
Idag är det fredag, om man ser det från skolans perspektiv så tycker jag att fredagen är lätt jobbigast. Psykologi, samhäll och historia EFTER lunch = slutar 15.20. Det är segt, och man är lagom trött (=jävligt trött) när man äntligen får lämna skolans område. Så just nu känner jag mig väldigt välförtjänt en helg, som alltid går så jäkla fort. Det är fredag och innan man vet ordet av så är det söndag och kväll. Jag vet inte om det bara är jag, men jag minns iallafall inte att tiden gick så här fort när man var mindre. :S Är det någon skumis som mixtrar med tiden eller?

Laddar upp en bild från sommaren för att jag längtar dit mer än nånsin nu. Tänk er sola, bada, slappa, ta dagarna som de kommer och bara njuta av livet, barrapapapa I'm lovin it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: