majjaeriksson

Every day is like an open door

Kategori: Maja

Igår födde Grållan två små lamm, en kille och en tjej. Och idag när pappa kom hem på lunchen så hade Snövit fått två småttingar, två tjejer. Det är såå gulligt med lamm, speciellt när de blir lite större och börjar springa och hoppa. Hoppas det kommer fler! :)<3

Psykologiprov idag. Vet inte riktigt hur det gick. Det var bara fyra frågor men de var stora som hus. Man skulle tydligen veta vad som va viktigast och bara skriva det. Jag tyckte det var svårt att veta vad han ville att man skulle skriva. Vi får se hur resultatet blev...

Min kära vän Lovisa har fått körkort idag, ett stort grattis till henne! :D Det får mig att tänka att jag kanske borde sätta mig på förarplatsen snart... Jag fyller ju snart. Om 18 dagar för att vara exakt. Jaja, det ordnar sig väl någon gång.

Ikväll ska vi bege oss till kusinerna för att planera inför Londonresan den 4:e april. :)

Maja.

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Ja, grattis till lovisa!! :)

    2009-03-26 | 15:53:25
  • Anonym säger:

    Absolut! :)

    2009-03-26 | 21:38:58
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: