majjaeriksson

It's me

Kategori: Maja

Halloj. Nyss kom jag och tänka på hur mycket jag har bloggat i juni, det är ett par inlägg alltså, men jag gillar't! Jag kan ibland tycka att det känns lite onödigt när man inte har något vettigt alls att berätta, men vissa bloggare publicerar ju 3 inlägg per dag. Riktigt så långt har jag inte kommit än dock, och jag vill lugnt meddela att jag inte siktar dit heller.

Igår var en härlig dag. Jag och syrrorna mina cyklade in till stan och mormor och morfar. Ellen på en normal cykel och Lisa och jag på tandemcykeln. Väl framme vid vårt mål lånade vi mormors skrivare och skrev ut massor med fina foton. Jag fick även ett album av mormor där jag nu har satt in kort. Så nu närmast blir det att använda kameran på midsommar och i Spanien och sen åker det in i albumet. Minnen är bra fint alltså!

Bjuder på lite härliga djurbilder här under, kolla och njut!

     Fina katten Elvis!<3

  Fina katten Bus och fina kaninen Viggo<3

 Elvis uppe på kaninen Pelles bur!<3


Det får räcka för nu, jag får ge hästarna rättvisa en annan dag. Vill du se bilderna i större format?:)

Ha en bra dag.

Maja.

Kommentarer

  • Maud Johnsson säger:

    Trevligt att ha er här!



    Mormor

    2009-06-16 | 10:53:07
  • faster säger:

    sicka cykel brudar!fina kort på djuren,nu ser vi framemot midsommar o rese kort.Trevlig midsommar önskar vi i Älvan.km

    2009-06-16 | 16:03:43
  • Lille säger:

    sötsöta bilder på djuren :D ihii (och tack för kommentarerna:D)

    2009-06-16 | 20:16:51
    Bloggadress: http://isheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: