majjaeriksson

Måndag

Kategori: Maja

Jag har blivit lite fotogalen, jag tar kort på det mesta nu för tiden, men det är kul att ha, att kolla på, någon tråkig dag. Jag beställde kort på fuji igår, 12 kort, 9 kronor gick det på, det är sant! Otroligt billigt! Fram till den 23:e är det portofritt så det är extra billigt just nu. Ska nog beställa fler bilder innan 23:e tror jag. :) Jag vill ju fylla albumet med bilder! :)

Idag har vi varit i Karlsby en sväng, tänkte därför, passande nog, bjuda på lite bilder just därifrån.









Sådärja. Tiden, som inte var så värst långvarig, i Karlsby idag bestod av bad, fiske och blåbärsplockning.

Ha det bra.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt!! Bra, bli fotogalen bara för då kan vi ut o fota tillsammans sen! :D

    2009-07-20 | 22:03:04
  • Anonym säger:

    nej men har du me hittat till karlsby,visst är det gött där,vi kallar det vårt paradis!vi fiskade där för några dar sen men icke fick vi någe fisk!!!ps.jag har med blivit foto tokig...men jag bloggar ju ej men jag finns på face book.km

    2009-07-20 | 22:26:55
  • mormor säger:

    Hallå där! Fisken är förstås rensad och uppäten, eller?



    Mommor

    2009-07-21 | 01:45:56
  • Lille säger:

    Härliga sommarbilder där Maja :) gillarom :D!

    2009-07-21 | 13:38:30
    Bloggadress: http://isheden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: