majjaeriksson

Lördag

Kategori: Maja

Har varit på IKEA idag. Fler än vi hade valt att åka dit idag. Men det var trevligt. Vi spang också igenom Ikano-hudet där jag köpte Twilight, spännande. Rekommenderad från 15 år stod det på baksidan, jag lär ju behöva ha en kudde i beredskap så jag kan täcka ansiktet, haha. Vi köpte också pennor som man målar på textil med så nu har jag målat två örngott som jag ska ha till prydnadskuddar i mitt rum. Jag skulle vilja måla om i mitt rum, men jag vet att jag inte skulle orka, jag skulle bara bli arg och trött på't. Så, det får bli i nästa liv.

Här kommer bilder på mina örngott:





Båda har ljusgrön botten och nummer två råkar vara ostruken, personlig orsak (jag orkade bara en).

Vill passa på att tacka för att ni som läser läser och att ni som kommenterar kommenterar, thanks. :)

Maja.

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Najsiga kuddar:)

    2009-07-19 | 15:16:30
  • Anonym säger:

    Hallå!



    Vill bara tacka för att även jag fick ett snyggt örngott.

    Trevligt att läsa din blogg.



    Mormor

    2009-07-19 | 23:37:46
  • Freja säger:

    Men Maja då! Du har ju dolda talanger som textilkonstnär... :-)snyggt som tusan!!

    2009-07-20 | 22:01:06
  • Moa säger:

    Jag kan hjälpa dig o måla om du vill när du tröttnar! ;) :D

    2009-07-20 | 22:05:53

Kommentera inlägget här: