majjaeriksson

Fredag

Kategori: Maja

Godkväll
Sitter med datorn i vardagsrummet och läser lite bloggar. Det är många som skaffar blogg i dessa tider, det är trevligt tycker jag. Sen varierar det ju från blogg till blogg hur intressant det är att läsa, men alla är charmiga på sitt sätt och de flesta faller mig i smaken.

Idag har kusin Hedda åkt hem till sig efter en vecka här hos oss. Då hon har bott här har Ellen och hon haft mitt rum - för att det har två sängar - medans jag har delat Ellens rum med Skalman. Men i natt blir det jag som flyttar upp till övervåningen igen. Det kommer nog bli lite tomt här efter Hedda, men man vet aldrig, hon kanske kommer tillbaka!

Inom en snar framtid, preliminärt tisdag, blir det Kolmården med mamma, pappa, Ellen och Moa, det ska bli roligt!

Fick förresten beställda foton idag, har redan börjat limma in i albumet men inte hunnit klart riktigt. Dock har det gjorts en liten upptäckt, som jag inte ser som glädjande. Jag använder nämligen mitt album åt fel håll, den fina guldkanten som pryder albumet på endast en sida befinner sig på baksidan och det måste vara fel. Jaja, mamma sa tröstande att "det är ju lite kul", jag delar dock inte hennes uppfattning om den saken, men kanske gör jag det när jag är nittio och sitter och njuter av gamla foton i min gamla fåtölj. Eller kanske inte, den som lever får se helt enkelt. 

Nu ska jag laga mat.

Maja. 


Kommentarer

  • mormor säger:

    Vad blir det för mat....?



    Trevligaste bloggen är nog din..tycker i alla fall mormor.

    2009-07-24 | 23:19:36
  • Maja säger:

    Det blev kyckling + grönsaker + pitabröd = mumma



    Tack du! :)

    2009-07-25 | 11:07:48
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Moa säger:

    Vad härligt!!<3 Det ska bli kul på kolmården!! ;)

    2009-07-25 | 12:43:18
  • faster säger:

    Jag har varit på Kolmården idag med jobbet,hel lyckad dag .Hoppas ni med får det!km hälsa familjen din.

    2009-07-25 | 21:40:19

Kommentera inlägget här: