majjaeriksson

Du ser inte ut som du

Kategori: Maja

Tisdag. Det var värst var tiden gick fort nu då. Men det gjorde den i Spanien också, förutom den sista dagen när vi väntade på att få åka hem, då kröp tiden framåt i sakta mak, så typiskt. Först var det skönt att komma hem till Sverige och allt vad det innebär, men nu efter några dagar här känner jag att längtan tillbaka till Javea, huset, poolen och människorna där har nått mig. Nu finns det inte mycket planer för resten av sommaren, men vi har St.Anna 7:e-14 augusti. Det ska bli kul, det är ju en klassiker liksom, en tradition som började för ca. 10 år sedan skulle jag tippa, så det vill man inte missa.

Vädret idag verkar väldigt underligt. När jag gick upp vid elva så tyckte jag att vädret såg skapligt ut ("kanske kan bli en riktigt solig dag"), men nyss kom det värsta regnskuren, men nu tycks solen lysa på gräsmattorna igen, hm, underligt. 

Det var allt för nu. Ha en bra dag, så får vi se när nästa inlägg ramlar in.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Maja, snälla, bli författare! Du skriver såå fint. Jag lovar att jag ska köpa dina böcker då!

    2009-07-18 | 13:19:32

Kommentera inlägget här: