majjaeriksson

Torsdag

Kategori: Maja

Jag vill så gärna skriva något. Något fint. Och lite djupt. Jag börjar ofta på inlägg som jag inte avslutar. Det är lite trist. Men jag får inte till det. Blir inte nöjd helt enkelt.

Då är det desto roligare att läsa andras bloggar. Att lite försiktigt titta in i någon annans liv, läsa en fin text, eller mötas av fina foton. Jag har en hel drös med favvobloggar som jag lagt till som favoriter och de klickar jag mig in till varje dag, det är mysigt. Hihi.

Snart är det helg.

Maja.

Kommentarer

  • tea säger:

    sv: tack fina du för din kommentar! den värmde vill jag lova.



    och jag är mestadels likadan. skriver texter som inte avslutas. texter som inte förmedlar något djup, någon känsla, eller egentligen någonting alls. men jag har lärt mig att man inte kan pressa fram någonting. bästa tipset är nog musik. hitta och spela låtar för att komma in i rätt sinnesstämning. då brukar det mesta rulla på automatiskt. ha en fin kväll!

    2009-12-10 | 16:18:06
    Bloggadress: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: