majjaeriksson

Stan och Uzbekistan

Kategori: Maja

Var på stan med Maria och Anneli förut. Först fikade vi och sen gick vi omkring och strosade lite. Jag tycker att det är härligt att Sverige äntligen förvandlats till ett vinterlandskap.

Nu ligger jag på golvet i vardagsummet med datorn framför mig. Jag ska skriva om Uzbekistan till imorgon. Jag vet inte hur det är med er, men jag tror inte knappt att jag har hört att det finns ett land med det namnet, än mindre hört om vad det är för ett land. Är inte det märkligt egentligen, jag menar, Uzbekistan har nästan 28 miljoner invånare! :O Jag tycker allt att det är lite underligt.

Maja.

Kommentarer

  • evelina säger:

    svar: tack så jättemycket! jag blev otroligt glad när jag läste din kommentar. :)

    2009-12-15 | 15:41:10
    Bloggadress: http://iamasurvivor.blogg.se/
  • lille säger:

    har en liten vän därifrån... :) han går i min skola och gillar mig, hahah

    2009-12-15 | 21:35:10
  • Anneli Baardh säger:

    Tjoho!!

    2009-12-17 | 17:31:35

Kommentera inlägget här: