majjaeriksson

Helg

Kategori: Maja

Jag minns våra skuggor på väggen.
Jag tror inte de såg det.
Den perfekta formen av ett hjärta.


Slutade klockan tolv idag. Åt lunch och sen spelade Maria och jag lite dataspel. Hihi, riktigt beroende framkallande, men kul! Nu är jag hemma och det är helg, skönt. Jag känner att det är en bra dag idag. Ellen och jag ska baka pepparkakor och så kommer Lisa och Matheus till Motala. Visserligen åker de imorgon bitti, men åndå. De ska nämligen åka till Thailand över jul. Det kommer allt bli lite sorgligt att fira jul utan storasyrran, men jag har tvingat henne att fira nyår med oss iallafall.

Trevlig helg på er.

Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Du! det du skrev om julafton var så fint...fick verkligen inblick i den dan o lite visste jag ju om såklart!Hälsa Lisa o Matheus.km

    2009-12-11 | 15:56:00

Kommentera inlägget här: