majjaeriksson

Hallu

Kategori: Maja

Skrev nyss ett inlägg om hur min julafton brukar se ut. Jag skrev klart det och publicerade det. Gick ner och åt. Gick upp igen. Läste det. Tänkte: Nee. Och raderade det. Anledningen: Det var inget bra inlägg, det gjorde inte julafton rättvisa helt enkelt. Haha. Jag hör själv hur larvigt det låter nu, men det är sanningen. Men kanske kommer det ett nytt inlägg på ämnet någon dag, kanske, kanske inte.

Nu ska jag försöka forska i vad jag ska göra efter studenten. - Lycka till, Maja! -Tack, det kan jag behöva.

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Du kan klura ut något åt mig med! ;) Hihi!<3

    2009-12-08 | 20:53:17
  • Freja säger:

    Tips1: Gör nåt kul!

    Tips2: Gör ngt som får dig att må bra!

    Tips3: Börja inte plugga!

    2009-12-09 | 18:37:38
  • mormor säger:

    Hallå!



    Kul att du börjar klura. Gör något roligt!

    Skriv--fotografera Du är så bra på det.



    Mormor

    2009-12-09 | 21:27:08

Kommentera inlägget här: