majjaeriksson

Every day

Kategori: Maja

Har haft min sämsta körlektion idag. Ja ja, då har jag ju haft den, som pappa sa. Nästa blir om en vecka, hoppas att det går bättre då.

Gårdagen var en bra dag. Gick på jullov vid tolv och då traskade jag hem till mormor och morfar. Där var vi ett tag och vid fyra gick Ellen och jag ner på stan. Sen blev vi hämtade klockan halv sex och då for vi hem en stund och sen åkte vi vidare till farmor och farfar där vi firade farmor.

Bilder från igår:

Min knäppa kusin Ville


Liiite (men bara lite) mindre knäppa Hedda


Gulliga sysslingen Ella och Ellens hand


Vi kollade på Astrid Lindgrens jul. Lotta!


Rumpnissarna! "Voffor gör hon på detta viset?" <3


Emil!

Hihi. Jag måste nog gå ut och fota lite idag. Det är så fint där ute i snön!

Have a nice day.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: