majjaeriksson

Tillbaka

Kategori: Maja

Tillbaka. Tänkte nu att jag skulle börja berätta vad vi har gjort men sen kom jag på att jag skulle säkert glömma något viktigt eller roligt och bli besviken på mig själv så jag väljer istället att visa er bilder.

Skara Sommarland:

Det var varmt och mycket folk


Jag och Aston uppe i Newton

Sandvik:

Ville, Hedda, jag och Ellen. Ett underbart kvällsdopp

St.Anna:

Tralalala


Lisa, Hedda, jag, Ellen, Ville och Aston


Bad, bad, bad


Mina fina systrar på smultronstället i Söderköping


Jag och Ellen innan det var dax att åka hem

Där har ni en liten liten del av alla bilder som har tagits. :)
 
Skriver snart igen och då lovar jag att skriva lite mer också. ;)

Maja.

Kommentarer

  • lille säger:

    fina bilder :D eeee newton ser ju SJUKT läskig ut.. vågar inte ens titta på bilden :D men hoppas att ni hade en underbar semester, det hade jag :)

    2009-08-14 | 19:31:09
    Bloggadress: http://isheden.blogg.se/
  • Freja säger:

    Ser ut som ni haft det underbart. Bild 4 uppifrån=favvobild!

    2009-08-14 | 21:36:59
  • Moa säger:

    Ååå vad mysigt det ser ut!!:D

    Bra att ni är hemma igen!! ;)

    2009-08-14 | 21:43:44
  • mormor säger:

    Härligt,härligt, sommarlovet har varit bra kan man se.



    Mormor

    2009-08-15 | 01:11:27

Kommentera inlägget här: