majjaeriksson

Om du lämnade mig nu

Kategori: Maja

Kom hem från mormor för inte så länge sen, har varit där och skrivit ut ett foto. Tyskaläxan till fredag är nämligen att ta med ett foto som man ska prata om i 3-5 minuter. Jag har valt det här fotot:



Så nu är det bara kvar att förbereda vad jag ska säga om dessa filurer till på fredag, det blir nog bra tror jag. :)
Som ni kanske redan har förstått så bestämde jag mig för tyskan sen iallafall och det känns som rätt val, iallafall så här långt. ;)

Jag hoppas att Moa kommer göra sin debut som bloggare snart, det vore fint att utveckla våran livslånga vänskap till blogg-vänskap, hihi! Tänk på't, Mos Gos! :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilket fint kort på Lisa och hennes små djur! Kul att läsa din blogg Maja! Den är så fin:)

    Kram Freja

    2009-08-27 | 11:53:33
  • Freja säger:

    Vilket fint kort på Lisa och hennes små djur! Kul att läsa din blogg, den är så fin:)

    2009-08-27 | 11:55:26
  • Maja säger:

    Måste erkänna att jag känner mig lite lagom förvirrad just nu, "Postat av Moa" "Kram Freja"

    hmm... en sak är säkert, detta är ett fall för en riktig detektiv. ;P

    2009-08-27 | 12:14:11
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vad intressant syrran, ska bli spännaede att höra vad du har att säga om det kortet :) Kram storasyrran

    2009-08-27 | 20:32:47
  • Moa säger:

    Jaa sanningen är den att min syster har snyltat på min dator, och där står ju liksom MITT namn inskrivet redan you know... Men här kommer den riktiga MOAS inlägg:

    Jag funderar fortfarnade på bloggandet, men du gav mig iaf en rad bra anledningar till att börja häromdagen...;)

    Vilken supermysig bild!!! Lycka till med tyskan!!

    KRAM MOOOOAAA

    2009-08-28 | 08:00:12

Kommentera inlägget här: