majjaeriksson

Ett bra byte om du frågar mig

Kategori: Maja

Efter skolan idag cyklade jag till stan för att hämta gummisnoddar hos tandläkaren och lämna filmer och böcker på bibblan. När jag hade gjort det så tänkte jag att jag skulle köpa lite nya kollegieblock, för det behöver man ju så här vid skolstarten va. Men plötsligt kände jag en hunger långt ner i maggropen, den bubblade upp och på ett kick var jag väldans hungrig. Så jag gjorde helt enkelt en omplanering, jag styrde stegen mot östenssons och köpte en kycklingrulle för de tänkta blockpengarna. Och tragiskt nog är det typ ungefär eller exakt precis det mest intressanta som har hänt idag.



Tjing.

Maja.

Kommentarer

  • LILLE säger:

    FLUMM-MAJA is here to stay ;D :D

    2009-08-25 | 07:58:14
  • Moa säger:

    Hi hi!! :D

    Vad söt du är! Har faktiskt också gjort ett misslyckat blockköp, men det är en annan historia!

    2009-08-25 | 09:35:35

Kommentera inlägget här: