majjaeriksson

I can hear the bells

Kategori: Maja

Igår fyllde jag år. 18 år. Genast när jag vaknade kände jag mig några centimeter längre och fötterna hade nog växt lite de med. ;) Jag fick många härliga presenter från mina härliga släktingar. Tack!<3

Idag var jag hos tandläkaren. Jag fick ta bort gomgrejen, känns lite skumt nu, gomen känns så stor nu. Nu ska jag inte tillbaka förens den 18/6 (dan innan midsommar) och om jag fatta rätt så ryker hela tandställningen då. Det skulle ju inte sitta helt fel så där lagom till midsommar och Spanienresan. :)

Idag har pappa införskaffat en ny kamera till oss. Våran förra var väldigt dålig. 1. Den hade vanliga batterier som tog slut väldigt fort. 2. Det fick inte plats många bilder i den. 3. Bilderna blev inte alls så bra. Den nya kameran är bra. Ellen och jag provfotade lite förut. (Bilder kommer här under)

Imorron ska jag ha muntlig grej i engelskan. Det är bara i en liten grupp + läraren och det är bara en liten övning, men jag gillar´t inte. Jag gillar inga muntliga grejer överhuvudtaget, men speciellt inte engelska. Dock är jag medveten om att det skulle kännas bättre om min inställning förändrades, men det är ju inte alltid så lätt det heller....

Jaja, nu får ni njuta av några härliga bilder istället. Håll till godo. :)

Maja.








Kommentarer

  • Mormor säger:

    Härligt att läsa att du är nöjd med din 18-års dag!



    Fina bilder med nya kameran.

    Lycka till med engelskan.



    Mormor



    2009-04-14 | 22:12:19
  • Anna-Maria säger:

    vilka fina bilder o lammen är ju så goa!Tack för ett trevligt kalas med mycket gott "fika".Vi har redan bestämt att vi ska göra glasstårtan till valborg o bjuda våra gäster på.Hoppas att vi lyckas lika bra som ni!Kram Anna o August o Staffan

    2009-04-15 | 09:10:29
  • Svar till Mormor säger:

    Tack för presenterna och för att du kom! :) Tack, engelskan gick bättre än vad jag trodde, det va inte sååå svårt. :) Maja

    2009-04-15 | 15:15:47
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Svar till Anna-Maria säger:

    Tack för den fina sommarblusen :) Kul att ni gillade hallonglassen :)ni lyckas nog ni oxå :) Maja

    2009-04-15 | 15:17:27
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • kompisMOA säger:

    Vilka fina bilder!!! Kul att du hade en bra födselsedag med:D Ser fram mot helgen då jag med får fira gamlingen!!:D Hi hi!!

    2009-04-16 | 19:06:37
  • Svar till Moa säger:

    Tack för att du sänker medelåldern här på bloggen. ;) Längtar till helgen! :D Maja

    2009-04-16 | 19:22:05
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: