majjaeriksson

I can be your guide to paradise

Kategori: Maja

Onsdag. Idag har mormor + två kusiner varit här och hälsat på lite. I natt har det kommit ett lamm till. Stina har fått en gullig liten rackare som mamma har döpt till Sten. Dessvärre så tar inte Stina väl hand om sitt lamm. När han kommer nära och vill äta så bufflar hon bort honom, men vi har hållit fast henne så han har kunnat äta. Och nu är hon inte lika hård mot honom längre, så kanske ordnar det till sig sen, hoppas det. De äldre lammen är helt crazy nu, de hoppar upp på tackornas ryggar och flänger omkring som jag vet inte vad där inne, de är så härliga så! :)<3

Imorron har jag blivit inbjuden till en picknick i Stadsparken tillsammans med Kajsa, vet inte vilka andra pajsare som dyker upp men trevligt lär det ju bli alltså, ingen tvekan.
Imorron kommer även Lisa och Matheus hem, och det är ju faktiskt lite trevligt det med. ;)

På fredag kommer lite släkt hit för att fira lite påsk och så tänkte även Moa och jag besöka bion. Vi ska se Pettson och Findus. Haha, det var faktiskt Moas idé, men jag tänker inte förneka att jag tycker att det var en kul idé! Hihi

På måndag fyller jag år. Det är artonde gången nu faktiskt! :O ;)

Maja.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Tja maja måste säga grattis i förskott då:D

    Glad påsk hoppas du får det bäst<3333

    2009-04-09 | 17:21:09
  • Maja säger:

    Tack du glade med hink o spade! Glad påsk! <3

    2009-04-09 | 17:36:48
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: