majjaeriksson

Almost like it used to be

Kategori: Maja

Vaknade för ett tag sen. Har hunnit äta frukost med.

Igår hade vi picknick i Stadsparken. Kajsa, Malta-Elin, Tobbe, Jessica, Oskar, Mathilda och jag. Det var trevligt, men liite kallt kanske. Så efter ett tag gick vi hem till Mathilda och satt på hennes ballkong istället, där var det varmt och skönt. :) Efter ett tag gick vi skilda vägar och jag åkte hem och åt. Grillat för första gången i år, mumma. Vid sju åkte jag till Kajsa och träffade henne, Malta-Elin och Tobbe igen. Vi spelade fotboll på gatan och det kändes lite sommaren -07, nästan. Sen kollade vi på film och tv och sånt mys. Åkte hem vid 00.30.

Idag kommer släktingar plus Moa hit vid ett, två nån gång. Det ska bli lite påskfirande. Jag är lite orolig för att jag inte ska hitta mitt påskägg! :O ;) Klockan fyra ska Moa o jag på bio, Pettson och Findus, hahaha. :D

Maja.

Moa o jag som bebisar:

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilka gullungar! Men ni var lika söta idag.

    2009-04-10 | 23:22:40
  • Maja säger:

    awww<3 desamma ;)

    2009-04-11 | 13:01:16
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: