majjaeriksson

Allt du vill ha, allt du inte kan få

Kategori: Maja

Alltså vädret, det är ju så underbart så man vet inte vad man ska säga. Jag kände idag att jag tror att det är sommarlov, underbart. Men det är inte sommar... än. Men tiden går fort när man har roligt, det har man ju lärt sig med åren. Arton år. Imorron fyller jag arton. Det låter helt osannolikt i mina öron. Jag känner mig absolut inte som arton. Jag är fortfarande sexton känns det som.

Jag har redan fått min present av stora syrran. Det var en marabou Non-stop och så en biocheck på 200 spänn. En väldigt bra och användbar present, tack!!<3

Idag har vi hälsat på hos Wiks, det gillar vi. :)

Nu här på kvällen ska vi baka ihop hallonglass till imorron o så åker man väl på att städa lite med (liite). Imorron vankas det släktkalas klockan fem, trevligt. :)

Det var nog allt för nu. Vi hörs när jag är arton bast då, thihi ;)

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    G to the R to the A to the T to the T to the I to the S to the !!!!!! <3

    2009-04-13 | 12:56:50
  • maja till ? säger:

    Tack så hjärtligt, vem du nu är... ;)

    2009-04-13 | 14:30:53
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Kajsa!!! :D var det

    2009-04-13 | 16:07:44
  • Maja säger:

    haha, jag anade faktiskt det. ;) Tack Cay, you are the best <3

    2009-04-13 | 20:40:33
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: