majjaeriksson

Viktigt jobb!

Kategori: Maja

(null)

Som ni ser ovan är jag just nu både vuxen och barnslig samtidigt. Fast det kan vara så att glassen nu är slut och att jag inte har läst så jättemånga rader. ;) Jag var hos min (framtida) chef idag och lämnade lite papper i form av belastningsregister och betyg och fick då lite att läsa tillbaka. Jag inser verkligen att jag har ett viktigt arbete framför mig.

(null)

(null)

Samtidigt som jag nog fortfarande inte kan greppa det riktigt.

(null)

(null)

Så otroligt spännande ju!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Barn och vuxen i ett, låter kanon💛💛💛fortsätt med det!!!

    2019-05-02 | 20:39:48
  • Freja säger:

    Wow Maja! Så spännande med nytt jobb och allt och håll hårt i glass o barnsligheter...😎🍦

    2019-05-02 | 21:54:49

Kommentera inlägget här: