majjaeriksson

Ledig söndag

Kategori: Maja

Gókväll!

Efter att ha jobbat måndag till lördag har jag idag varit ledig. Och haft en riktigt njutig dag. Som gräsänka då Philip varit i Göteborg över helgen.

Jag började med gófrulle vid 10 imorse. Färdiga bröd som man värmer i ugnen.<3
(null)

En dryg timme senare gick jag och syrran ut i solen. I 1 timme och en kvart för att vara exakt. Över Motalabron och runt.

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har också ätit favvoglassen.
(null)

Och gett några växter i hemmet lite omplanteringskärlek.
(null)

Jag har också läst ut en bok. Som på ett sätt var ganska fint skriven, men också lite... märklig på något vis. Ingen fullpoängare.

(null)

(null)

(null)

Och nu ikväll har Ellen och jag testat att göra dumplings. Efter ICAs recept https://www.ica.se/recept/dumplings-med-fars-och-ingefara-2762/ Och det blev så bra! En del pill och fix, men det var det värt.

(null)

(null)

(null)

Bra dag!

Nu väntar kvällsbestyr och uppladdning för jobb måndag-torsdag, Nyköping fredag-lördag och jobb söndag (litteraturfestival!).

Vi hörs i veckan!

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    Bra dag👍💕👏🏻🍀

    2020-02-03 | 16:42:59
  • Mamma säger:

    Provar gärna några dumplings, nästa gång!💛

    2020-02-03 | 21:04:09

Kommentera inlägget här: