majjaeriksson

Jag måste

Kategori: Maja

Jag ligger i sängen på landet. Hör fågelkvitter och ser träd utanför fönstret som tycks bli grönare för varje gång jag kollar ut. Jag laddar ner hemnet-appen. Inte för att det är dags, men för att längtan är så stor. Tänker att idag börjar ett lite seriösare steg i min landet-längtan. Jag drömmer så det känns i hela kroppen. Om frukost på trappa. Promenad runt huset för att fixa en spretig bukett. Barfotafötter i ett växthus för att hämta lite grönt till middagen. Det låter larvigt men ibland är det som att ett hål öppnar sig i bröstet när jag tänker på det, ett hål som jag bara måste fylla. Jag hör hemma på landet.

(null)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    🍀 Du kommer säkert dit🐑🐂🐈🐕🐎
    Skönt samtidigt att ha något att längta till🌞😀

    2020-04-26 | 16:15:10
  • Freja säger:

    Kör bara!! You will never regret a landet-flytt!

    2020-04-26 | 21:25:39

Kommentera inlägget här: