majjaeriksson

”Lämna in så får vi se”

Kategori: Maja

Tjenare!

Idag fick jag en hel hög med konstruktiv kritik från min handledare och sen avslutade hon med orden "jag tycker du kan lämna in så får vi se". För alla kanske inte dom orden låter superpositiva, men för mig var det en enorm lättnad att läsa. Jag har varit riktigt nojig på senaste, över att hon ska säga att det är kört och avråda mig från att lämna in denna omgång, jag har liksom varit mer orolig för det än för att uppsatsen ska bli ratad av examinatorn i nästa steg.

Jag har fortfarande mycket att både skriva och fixa till, men att ha en lista från min handledare känns riktigt motiverande inför sista rycket nu onsdag och torsdag.

Och oavsett hur det går är det liksom över snart. Bara det. ;)

Avslutningsvis vill jag visa tre godingar från kvällens middag.<3

(null)

(null)

(null)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Lycka till🍀🍀

    Vilket härligt middagställe👏🏻😀🍕

    2019-05-22 | 00:21:36
  • Mamma säger:

    Den kvällsmaten har ni förtjänat efter allt slit med ert skrivande! Heja Maja, målet är nära🏁

    2019-05-22 | 20:47:01
  • Freja säger:

    Heja heja Maja! Så skönt att höra, värt att fira med pizza helt klart!🤩👏🏼🍕

    2019-05-23 | 21:33:16

Kommentera inlägget här: