majjaeriksson

Ett söndagshej

Kategori: Maja

Hej!

Jag ligger nerbäddad i sängen och tänkte att "nej, man kanske skulle slänga iväg ett söndagshej på bloggen innan dagen är slut" så det gör jag nu.

Hej.

Philip och jag är nyss hemkomna från Philips föräldrar där vi ätit middag. Innan det var vi i Varamon med familjen Liljeblad. Promenerade, pratade ifatt och fikade.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var förstås lyckat. Förutom att jag kanske klädde mig lite dåligt. Och kanske är det därför jag inte känner mig på topp och därför ligger nerbäddad nu. Men jag vill gärna jobba imorgon så jag tänker inte bli sjuk. Så det så.

Vi hörs i veckan!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härlig dag! Sov gott och dissa sjukan!🤗

    2019-02-10 | 21:23:09
  • Mormor säger:

    Härlig dag👍 Inte blir du sjuk 🤧 efter en så fin dag,🍀

    2019-02-11 | 12:12:56

Kommentera inlägget här: