majjaeriksson

Hallon, boule och antikmarknad

Kategori: Maja

Hej! 

Jag tänkte att det är dags att visa lite vad jag har pysslat med sen sist. Dagarna går ju i ett rasande tempo nu och veckan har bestått av en hel del mysigt. 

I onsdags mötte jag syrran när hon kom hem från jobbet och vi plockade oss lite hallon.
(null)

Ett par timmar senare var jag, Philip, Lovisa, Martin och Signe på en bouleplan och spelade en liten match. Trevligt var det och Philip och jag vann dessutom.
(null)

I torsdags var mamma och jag på Erikshjälpen, Hjärta till hjärta och Återvinningen. Jag köpte en klänning och en tékopp (som jag tänker att jag ska ha på en av mina arbetsplatser) för sammanlagt 115 kronor. Och sen gosade jag med katter på landet.
(null)

(null)

I fredags blev det lunch och dopp uppe i Toka. Och jag och Ellen paddlade en liten sväng.
(null)

Och jag broderade lite. Japp, nu har jag snöat in på det pysslet ett tag. Återstår att se hur länge det håller i sig.
(null)

Kolla så fint:
(null)

Härnäst ska jag brodera på Kånken. Blommor runt det runda Fjällrävenmärket. Jag får återkomma med det i veckan sen. 

Igår var det Antikmarknad i Askersund och jag, Ellen, mamma, mormor och pappa åkte dit. Jag köpte en duk till köksbordet för 75 kronor. Kan visa även den vid ett senare tillfälle, när den ligger på bordet. 

(null)

(null)

(null)

Och nu har Philip och jag precis ätit scones.
(null)

Vår söndagsplan härnäst är att åka till skogs. Får väl avlägga en sådan rapport imorgon? Så gör vi!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilket härligt sommarliv!😎🎉

    2019-08-04 | 21:45:09
  • Mormor säger:

    Härligt trevliga dagar👏🏻🤗😍

    2019-08-04 | 22:06:25

Kommentera inlägget här: