majjaeriksson

Söndag

Kategori: Maja

Hej! 
 
Vi var ute på tur igår så jag tänkte visa lite bilder.
 
Jag kände mig riktigt cool i min outfit. Är tyvärr inte ironisk. ;)
(null)
 
Vi var förbi Bona handelsträdgård en sväng. Köpte en citronchili, tre balkonglådeblommor och gräslöksfrön.
(null)
 
Sen hängde vi i Karlsby.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Och Philip fick inte mindre än tre gäddor. Först en liten, sen en lite större och sen en ännu större. Bilden nedan blev gårdagens bästa bild.
(null)
 
Och innan du frågar mormor - alla gäddor fick simma vidare. ;)
 
På kvällen gjorde jag årets första rabarberpaj av rabarber från husknuten och Ellen kom ner på fika och yatzy. 
 
En alldeles perfekt söndag, vågar jag faktiskt påstå.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken dag🌼🌼🌼

    2019-04-29 | 15:00:14
  • Freja säger:

    Så härligt med skog och rabarberpaj!

    2019-04-29 | 21:26:03
  • Mormor säger:

    Vilken söndag👏🏻😀meeeen du skulle ju tänkt på mormor😉 ja, just det det gjorde du ju😉

    2019-04-30 | 00:14:58

Kommentera inlägget här: