majjaeriksson

En liten sommarlängtan

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
Somriga ögonblick från 2018.
 
Det är ju ett tag kvar. Jag inser det. Men idag behöver jag tänka på lite sommarhärligheter så låt mig. Jag tror att den här sommaren blir speciell eftersom jag i augusti börjar jobba på mitt första "riktiga" jobb. Den 7 augusti börjar jag och jag har faktiskt därför bestämt mig för att vara ledig hela juli. Bara vara och det med gott samvete eftersom jag vet att det sen drar igång och det ordentligt. Den enda juliplanen som finns är kusinens bröllop, utöver det är det tomt och öppet för små utflykter och allmänt härliga dagar.
 
I juni tar jag förhoppningsvis examen. Den 15 juni ska jag ha examenskalas i Sonnorp, oavsett om jag tagit examen eller inte förstås. ;) Jag hade inte tänkt ha nått sånt först, men sen när jag inte direkt firade min födelsedag tänkte jag att något kalas kanske jag vill ha ändå. Så det tror jag blir bra. Planerandet och pysslandet inför det pågår mest hela tiden. ;)
 
Dagen efter midsommar ska Philip och jag åka till Kroatien. Det ser man ju fram emot. Vi åker lördag till lördag och ska bara ha det jättebra. Kanske vågar vi hyra cyklar annars strosar vi bara. Kanske åker vi ut till någon ö eller så går vi till favoritstranden varje dag. Och handlar frukost på affären, chips på stranden och äter på restaurang varje kväll.
 
Oavsett hur det går med uppsatsen så är jag snart där.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    👍🏾för dom sommarbilderna!

    2019-04-25 | 22:26:41
  • Mormor säger:

    Vilken bra plan för sommaren👍😍
    Jag ser verkligen fram mot Majakalaset😀

    2019-04-25 | 23:43:59
  • Freja säger:

    Vilka härliga sommarplaner! Klokt att vara ledig och mysigt med resa!😎

    2019-04-27 | 19:59:47

Kommentera inlägget här: