majjaeriksson

Helg

Kategori: Maja

Hej! Planen igår var jag att jag skulle vara hemma till 16 för att sen bli hämtad då vi skulle till Hedda i Örebro. Men jag blev uttråkad och fick lov att bli hämtad redan 12.30. Så det blev några timmar på landet. Älskade älskade landet.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och sen blev det en tur till Örebro med familjen och mormor. Till nyinflyttade Hedda som hade det så fint i lilla lyan. Mysig kväll!

Idag blev det sconessöndag!
(null)

Och en frisk promenad i Råssnäs.
(null)

(null)

(null)

(null)

Och lite slängning av återvinningsskräp och inköp av diverse matvaror och annat. Dagens middag blev linssoppa. Den innehöll röda linser, sötpotatis, morötter, palsternacka, lök, vitlök, ingefära, spiskummin och lime. Och toppades med chiliflakes och persilja. Himlans gott!

Nu laddas det för en ny vecka. Kan man väl säga.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så härligt du har det! Kan man få recept på den dära smarriga kakan kanske?😋 (Jag har precis fått en jädra massa äpplen som jag måste förvandla till typ kakor, så recept välkomnas!)🍏🍎🥧

    2018-10-22 | 16:56:25
  • Moa säger:

    Vilken härlig helg! :)

    2018-10-23 | 14:26:56
  • Mormor säger:

    Vilken bra helg och vilka bra bilder👍👏🏻😍

    2018-10-24 | 00:02:47

Kommentera inlägget här: