majjaeriksson

Mer bujo

Kategori: Maja

Hej!
 
Vill ni se lite fler saker jag gjort i min bujo? ;) Eftersom det har gått och blivit ett intresse för mig så måste ni faktiskt det.
 
Efter alla februaridagar har jag lagt till fyra små "habit trackers". Möjligheterna för vad man kan ha här är oändliga, men jag fick plats med fyra och valde läsa, promenera, något kreativt och inga godsaker. Kanske gör jag detta i slutet av mars med och lägger till flera "vanor". Varje ruta står för en dag i månaden. Har man gjort det som står över så kryssar man eller färglägger en ruta helt enkelt.
(null)
 
Sen har jag också gjort lite mars. Där blev temat björk och jag tycker att det blev... helt okej.
(null)
 
(null)
 
Och så kan jag visa lite saker från min listdel som finns längst bak i boken.
 
Att checka av saker<3
(null)

Det här kan vara en liten rolig logg tänker jag. 
(null)
 
Här har jag redan fyllt i kanske en tredjedel av sidan med en massa grejer, som exempelvis dricka mer vatten, scrolla mindre och fira när jag har klarat en uppgift.
(null)
 
Här ska jag rätt och slätt bara lista böcker jag läser under året. Kanske ger jag något slags betyg med, i så fall kanske ett minus, plus eller en stjärna?
(null)

Och igår la jag till en doodle-a-day-sida. Moa kommer hjälpa mig genom att skriva 31 stycken lappar med ett ord på varje lapp. Varje dag i januari ska jag dra en lapp och rita det som står på lappen i en av de små rutorna. Kanske ska det vara det sista jag gör på kvällen innan jag släcker lampan? Tänk vilket gulligt litet konstverk det blir sen. Spännande också att se vad Moa kommer ge mig för ord.... :) Jag uppdaterar er några dagar in i januari.
(null)
 
Japp, det var uppdateringen för den här gången. Håll tummarna för att jag är lika duktig på att använda bujon sen som jag är på att skapa sidor och uppslag. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint och kreativt och inspirerande! 🎉

    2018-11-19 | 21:59:28
  • Moa säger:

    Vad fint du har gjort :) lapparna med ord är klara nu :) ska bli spännande att se orden bli till en bildtolkning av dig sen :)

    2018-11-20 | 18:33:43
  • Mormor säger:

    Jag tänker - vilken kreativ tjej 👏🏻👍😍
    Och det är mitt älskade barnbarn💕🤗

    2018-11-21 | 14:49:00

Kommentera inlägget här: