majjaeriksson

Igår, och denna vecka!

Kategori: Maja

Hej från Ljungsbro!
 
Efter en ledig vecka väntar nu en vecka med jobb. Idag är jag i Ljungsbro 10-19, imorgon Ekholmen 10-19, onsdag Ljungsbro 14-18 och fredag Ekholmen 10-18. Imorgon blir jag gräsänka i en vecka, men jag har på känn att det blir en riktigt bra vecka ändå. På torsdag blir det en dag med lillasyster och i helgen får jag en ny sambo i form av Moa. Så det känns rätt fint! :)
 
Igår var det också rätt fint. Det var Baby shower för Tilda! Lovisa med flera hade fixat såå fint!
 
Och efter några timmar i solen behövde lillasyster och jag ett kvällsdopp, så då tog vi oss ett kvällsdopp. I Pariserviken! Det var inte jättevarmt i vattnet, MEN man ångrar aldrig ett dopp! Den där svala känslan efter ett dopp är högt upp på min lista över "känslor"! :)
 
 
 
Vi hörs i veckan!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Längtar till helgen supermycket!! :) ha en jättefin vecka så ses vi snart :)

    2018-07-05 | 15:32:32

Kommentera inlägget här: