majjaeriksson

På återseende!

Kategori: Maja

Hej från Lambohov!
 
Imorgon bär det av till Edinburgh. Kul kul! Själva resandet i sig ser jag dock inte direkt fram emot. Visst, känslan av att vara på väg iväg är ju härlig, men annars blir jag mest stressad av själva reseprocessen. Jag hör ju liksom till dom som inte helt sällan är på plats vid pendeltåget i min hemstad tio minuter innan det ska avgå... Och att flyga, eller framför allt att lyfta och landa, är ingenting jag är ett stort fan av alls. Nej, det första som jag verkligen ser fram emot är nog att se hotellrummet. Att få nyckeln, hitta rätt rum och gå in och se var vi ska sova kommande nätter. Och sen kanske slå oss ner en stund och planera vad vi ska göra härnäst i den nya staden. Ja, den målbilden ska jag ha när planets motorer accelererar och när det lyfter så det suger till sådär obehagligt i magen.
 
Jag återkommer med reserapporter på måndag! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Trevlig resa! Hoppas ni får det jättefint och roligt!🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿😎

    2018-04-18 | 21:08:37
  • mamma säger:

    Ha det riktigt BRA✈️🏨

    2018-04-18 | 22:52:08
  • Mormor säger:

    Trevlig resa✈️🎒👫

    2018-04-18 | 23:24:15

Kommentera inlägget här: