majjaeriksson

Bland annat en Mandala

Kategori: Maja

Halloj från Ekholmens bibliotek! Jag jobbar här kl. 14-18 idag och tänkte passa på att göra klart gårdagens inlägg som aldrig kom upp nu när jag ändå sitter vid en dator. :)
 
Igår morse vaknade jag utvilad och nöjd med att dagen skulle spenderas hemma. Jag gjorde upp en liten plan för dagen och sen gick jag upp.
 
Jag var duktig och gjorde det jag skulle. Efter tre-fikat åkte jag till Återvinningen och Hjärta till Hjärta. Köpte en klänning faktiskt! 70 kronor. Görbra ju. Sen åkte jag ut till Råssnäs och promenerade lite. Det var gårdagens bästa stund. Så rofyllt och skönt.
 
När jag gick där kom jag på att jag ville testa att göra en mandala - inspirerad av bland annat min moster. Så jag plockade med mig lite blad och annat naturligt.
 
Och väl hemma satte jag igång.
 
Ganska rofyllt det med. Och ganska fint tycker jag att det blev. :)
 
Och på kvällskvisten blev det bullfika på landet med familj och katter. Fint så. :)
 
Nu ser jag fram emot en ledig helg innan Borås nästa vecka.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Lediga dagar är så bra, ser ut som du haft det fint :)) snart ses vi igen! KRAM

    2017-09-08 | 19:35:56
  • Mamma säger:

    Lite höstkänsla över bilderna🍂🍁

    2017-09-08 | 22:36:44
  • Freja säger:

    Vilken härlig dag och mandala!🍁👍🏼

    2017-09-08 | 23:10:44

Kommentera inlägget här: