majjaeriksson

12 oktober

Kategori: Maja

Nej, idag kändes det sämre med plugget. Jag skickade in uppgiften klockan 15.42 och kände mig missnöjd. Tyvärr. Visst, jag har gjort det som skulle göras, fast jag tror inte jag simmade hela vägen in i kaklet. Jag förbereder mig på att jag får göra om uppgiften till januari. Men vem har dött av det då? Inget att grubbla mer över nu. Imorgon pluggar jag till lunch, sen kommer lillasyster och då ska jag hjälpa henne med plugg och sen tar jag helg. Ska bli skönt att fara iväg lite i helgen och sen komma igen på måndag med nya krafter.
 
Vi kikar på lite bilder från dagen, för att avsluta positivt. Dagen har på något sätt varit klädd i en mysig nyans ändå. Kolla:
 
 
 
 
Passar på att önska trevlig helg redan nu, det värsta som kan hända är att jag får önska det två gånger.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ha en fin helg-härliga Maja🍁🍁🍁

    2017-10-12 | 22:32:31
  • Freja säger:

    Ser ut som en fin dag! Ha en go helg Maja!🎉🍁🎈

    2017-10-13 | 21:50:22
  • Mormor säger:

    Trevlig helg, hoppas jag att du har👍🏼😀😍
    Kram

    2017-10-14 | 19:48:01

Kommentera inlägget här: