majjaeriksson

När hon inte var ett år

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag ska strax göra mig i ordning och åka och jobba lite innan det blir ledigt fram till fredag klockan 15. Imorgon bär det av till Nyköping och Lisa, Matheus och Vera. Det ska bli mysigt det. Det var ett tag sen jag träffade Vera nu och det ska bli kul att se hur hon har växt och utvecklats. Jag kom på att jag har några bilder på Vera som jag inte har visat. De är från den 14 april - när vi hade kalas här hemma. Då var hon inte ett år en, men busig var hon. Hon lekte pajas framför kameran och liksom kastade sig ner i sängen - men på några bilder fastnade hon iallafall.
 
 
 
 
 
 
Goding!
 
Vi får se om det blir någon photoshoot imorgon. Kameran följer iallafall med och någon slags rapport lämnar jag säkert imorgon kväll.
 
Nej, duschen kallar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken goding!!
    Hälsa och krama henne och hennes föräldrar😀😍💕

    2017-05-24 | 20:55:58
  • Mamma säger:

    Fina bilder på fin tjej📷💚

    2017-05-24 | 23:06:08
  • Freja säger:

    Såååå underbara Verabilder! Och en sån underbar vera!💕

    2017-05-25 | 19:03:33

Kommentera inlägget här: