majjaeriksson

Måndagshej

Kategori: Maja

Hej från bibblan!
 
Jag har satt upp böcker en timme och nu sitter jag i receptionen en och en halv timme och sen bibbirummet (återlämningsrummet) en och en halv timme och sen åker jag hem efter ett. Skönt. Det är lugn måndagsstämning här så här på förmiddagen och min hals är inte helt hundra och då känns det extra skönt med en lugn start på veckan också. :)
 
Jag vet inte om någon av er har tänkt på det, men nu är det ett tag sen jag körde veckans inredning. Det är med flit. Det tar emot att avsluta ett "projekt" som jag hade tänkt hålla i året ut, men det kändes som att det bara blev mindre kul och låste mig mer. Ibland kände jag liksom att jag ville lägga upp någon hemmabild i ett inlägg, men att jag inte kunde det för att jag behövde spara allt sånt till veckans inredning. Så nej, slopar den planen. Något jag däremot har börjat med är Dagens växt! på instagram. Det blir inte en växt varje dag och jag vet inte hur länge jag kommer hålla i det, men jag tänker att det är ju kul så länge det varar. Det känns som att det är modernt med växter nu? ;)
 
Dessa har jag lagt upp hittills:
 
 
 
 

Klart slut för idag!
Ha en skön vecka.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Gröna fingrar har jag hört om- men du har ju gröna händer! Så duktig du är☘️🌵🌱🍃🌿🌳

    2017-05-22 | 13:24:38

Kommentera inlägget här: