majjaeriksson

Tre materiella nyheter

Kategori: Maja

Hej!
 
Sedan igår finns det tre nya saker hemma hos mig och dem tänkte jag visa nu.
 
1. Vid (den oäventyrliga) minigolfen i Varamon finns två små loppisbodar. Vill man köpa något där så betalar man i minigolfkiosken. Och igår när jag, Philip och Ellen var där ville jag det. Jag hittade nämligen en orange royal-krona-ljuslykta för tio spänn.
 
2. När vi senare var på Willys och handlade köpte jag vår första kattgrej. En liten mus som kilar framåt en bit om man drar i ett litet snöre där bak. Bara för att liksom. Längtar mycket till katthämtardagen nu.
 
3. Ikväll när jag kom hem låg vår fotobok på matbordet. Den blev så fin så fin. Kul att kunna bläddra bland fina bilder och minnen.
 
 
 
 
Det var dagens lilla materiella rapport det. Imorgon återkommer jag nog med något annat. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fina grejer! Inspirerad av moster😀👍🏼

    2017-06-19 | 23:07:02
  • Faster säger:

    Fint loppisfynd 👍

    2017-06-20 | 11:35:27
  • Freja säger:

    Så fint! Ibland är det bra med materiell lycka😎

    2017-06-20 | 20:14:51

Kommentera inlägget här: