majjaeriksson

Veckans inredning (9) och efterlysning

Kategori: Maja

Hej!
 
Som ni säkert känner till är inte jag någon storshoppare direkt, men i lördags köpte jag faktiskt tre "onödiga" saker. För sammanlagt - håll i dig nu - 49 kronor.
 
Jag köpte en ljuslykta på Lagerhaus för 29 kronor. På ena sidan ser den ut så här:
 
Och på motsatt sida, med ett tänt ljus i lyktan, är den så här gullig:
 
På Akademibokhandeln köpte jag två vykort för 10 kronor styck. Jag/vi har nämligen ett litet "projekt" på gång här hemma. I typ hallen/gången har vi en grön rund spegel som ska prydas med figurer som fiskar. Oklart varför, men varför inte?
 
 
Nu till efterlysningen: Ser du någonstans vykort med kända eller okända figurer som fiskar - köp det till mig, eller låt mig veta var jag kan hitta det. Deal?
 
Vi får se vilken vecka spegeln är fylld med fiskare. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men vilken bra fiskarspegel! Passar väl er!?🐟 Jag ska leta kort! 😄

    2017-02-27 | 09:49:25
  • Mormor säger:

    Fin idé 👍🏼 Kul att ha något att leta efter! Sååå jag letar👍🏼

    2017-02-27 | 10:44:58
  • Anonym säger:

    Krutrutkonst på Instagram säljer illustrationer hon har en på en gul friskare som sitter i en båt. Superhärlig men den kostar en slant

    2017-03-23 | 08:15:26

Kommentera inlägget här: