majjaeriksson

Veckans inredning (6)

Kategori: Maja

Vi har redan kommit till del 6 av 52 i årets inredningsserie. Herrejisses, hur ska jag lyckas med 52 delar? Vad har jag gett mig in på? Äsch, den dagen den sorgen. Än så länge är det jättelätt och bara kul. Vi har redan varit lite i vardagsrummet och köket och nu är det dags för en sovrumsbild. Lägenhetens andra stringhylla. Och bredvid den en liten installation med hjälp av fyra spikar och lite garn.
 
Just nu ser det ut så här där:
 
 
 
 
 
 
Om jag ska nämna några personliga favoriter här så blir det:
- det lilla trädet som fick för sig att dra sig mot fönstret
- p-som-i-pion-bilden som jag beställt från vintageinmyheart.com/sv/ (när jag kollade in där nu igen insåg jag att man kanske skulle knappa hem något... :))
- bokdiamanten tycker jag om
- och fotot med någon insekt, droppe och solblänk som jag lyckades fånga någon lycklig stund
- och bilden på mig och philip är också en favorit
 
Mm, jag tycker är rätt fint. Lugnt grönt. Grönt är skönt.
 
Nu ska jag gå och göra något smarrigt. Visar imorgon!
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Finfint👍🏼💕

    2017-02-07 | 22:43:39
  • Mormor säger:

    Finfint👍🏼💕 tycker mormor

    2017-02-07 | 22:45:15
  • Freja säger:

    Så himla fint! Bokdiamanten är ju jättefin! Har du gjort den själv? I så fall: visa hur!😄

    2017-02-09 | 19:36:34

Kommentera inlägget här: