majjaeriksson

Hemmahäng innan senjobb

Kategori: Maja

Hej!
 
Idag är det en lite ovanlig dag. Visst, alla mina dagar är ju mer eller mindre olika, men idag är all ordinarie personal iväg på annat och stora bibblan är endast öppen 16-20. Det blir cheferna och vikarierna som håller ställningarna och jag ska jobba 14.30-20.15. En nackdel med mitt jobb är att det ibland blir många sena kvällar per vecka eftersom biblioteken stänger klockan 18/19/20 på veckodagarna och jag har ju dessutom en bit att åka för att komma hem sen.
 
Jag får helt enkelt försöka ta vara på förmiddagarna när jag, som idag, börjar först efter lunch.
 
Idag har jag börjat dagen med virkprojektet, gjort mig en gó smoothie och satt alla ekollon i små vaser då den jag redan satt i vas verkar ha fått fart av det.
 
 
 
 
Jag har fixat mig en bra start på dagen!
 
Återkommer nog på torsdag. Det är enda dagen jag är ledig denna vecka och då skulle jag vilja traska omkring i ett ljust snölandskap tillsammans med kameran...
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Heja jobbar-Maja! O enjoy lediga förmiddagarna!

    2016-11-08 | 13:47:31
  • mormor säger:

    Du är verkligen bra på att ta tillvara dina lediga tider!!!

    2016-11-08 | 22:39:44

Kommentera inlägget här: