majjaeriksson

En vecka - fem arbetsplatser. En Vera - sju månader.

Kategori: Maja

Imorse när jag vaknade var det tomt på dagens kalenderblad, men jag gick upp vid halv åtta och gjorde mig redo ändå. När jag kom ut från duschen hade jag fått en jobbförfrågan på mailen. Sturefors 10-19. Det kändes motigt. Sturefors bibliotek ligger en timmes bilfärd bort (det går typ inte att åka buss dit och hem de tiderna man skulle vilja åka) och dagarna brukar inte flyga fram när man är där om man säger så... Och det är ju så lätt att bara skriva nej, tyvärr, kan inte idag. Men jag tackade ja och här sitter jag nu.
 
Eftersom att jag anade att i alla fall eftermiddagen skulle rulla rätt långsamt så tänkte jag ut och tog med mig diverse saker att roa mig med, exempelvis foton på Vera från i går morse. Jag har nu valt ut några godingar som alltså är helt oredigerade eftersom jag inte är hemma för tillfället. Jag tycker att de funkar som de är tack vare den genomgulliga modellen, men jag kommer nog beskära lite och kanske se hur de ser ut i svartvitt och lite så. Framöver. Men några original kommer här:
 
 
 
 
 
 

Polarn och Pyret, jag vet var det finns en modell om ni behöver en! ;)
 
Resten av veckan ska jag nog inte leka så mycket porträttfotograf men jag ska däremot hänga på några fler bibliotek. Johannelund + Ekholmen imorgon, huvudbiblioteket på onsdag, ledig torsdag (då ryker håret mitt)och Lambohov + kanske lite bokuppsättning på huvudbiblioteket på fredag. Fullt upp, jobba på.
 
Vi hörs!
 
Maja.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Finaste Vera fotad av bästa fotografen 💕

    2016-11-21 | 19:56:51
  • Faster säger:

    Men åhhhh va fin Vera är💕

    2016-11-22 | 08:20:11
  • Tilda säger:

    Vilka härliga bilder! Hon är ju bara för söt 😍

    2016-11-22 | 20:27:31
  • Freja säger:

    Åh så fina bilder och åh sån fin Vera!! Bästa modellen o bästa fotografen, vilken drömkombo!

    2016-11-22 | 22:54:44

Kommentera inlägget här: