majjaeriksson

Moster Maja

Kategori: Maja

Igår klockan sju på kvällen fick jag inte bara äntligen gå hem efter en lång jobbdag, jag fick också veta att jag äntligen hade blivit moster! En vecka för sent kom hon, Vera Agnes Vieweg, men så fin så fin och så välkommen. Jag har inte fått äran att träffa henne live än, men jag kan hälsa från föräldrarna att alla mår bra OCH jag har fått tillåtelse att visa en bild!
 
 
Jag ser så mycket fram emot att hålla dig i min famn, Vera!<3
 
Moster Maja, visst låter det bra!? :D
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Jaaaa o jag blev så glad idag när jag fick en bild på lilla tösen Vera....sååå söt!!!från morfar Micke

    2016-04-19 | 21:25:02
  • Freja säger:

    Fina fina Vera! Grattis moster Maja, så underbart! <3

    2016-04-22 | 12:31:19
  • Moa säger:

    Grattis grattis moster Maja!! :D <3 så fin hon är lilla Vera!!

    2016-04-28 | 10:08:03

Kommentera inlägget här: