majjaeriksson

Blåtonigt och höstkrispigt.

Kategori: Maja

Det var när jag var mitt uppe i det andra müslimakeriet på kort tid som Philip sa Vi åker till Råssnäs och promenerar där! Och jag plockade fort upp mobilen och konstaterade att Vi kanske kan hinna till solnedgången! Så direkt när müslin var färdigrostad så gasade vi iväg.
 
Det kanske inte blir en så vacker solnedgång ändå...
 
Jag sparkade i höstlöv. En syssla jag rekommenderar.
 
Nej, det kanske inte var någon fullpoängare till solnedgång men det var ändå himla fint. Blåtonigt och höstkrispigt.
 
Instamoment!
 
Hej du gulliga och suddiga person och tack för att du bär min lilla väska så fint!
 
<3
 
 
En klassisk majabild får avsluta dagens inlägg.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vad härligt det ser ut! :)

    2015-10-08 | 20:20:06

Kommentera inlägget här: